Skip to main content


Ik ontving twee antwoorden met een tussenpoos van 2 minuten om de bestelling te bevestigen. Heb ik een dubbele bestelling geplaatst?

Geen nood, u heeft de bestelling slechts één keer geplaatst! De reden waarom u twee bevestigingen hebt ontvangen, is eenvoudig: de eerste was om de bestelling te bevestigen, de tweede om de betaling te bevestigen. Je vraagt ​​je misschien af ​​waarom we dat doen. De reden is dat de online betaling wordt gedaan door een online betalingsmakelaar genaamd Ogone. Ze werken met het pop-upscherm. In het verleden hebben sommige klanten geklaagd dat ze niet konden betalen, simpelweg omdat hun browser de pop-upschermen blokkeerde en / of het feit dat we de klant naar een website van derden hebben overgebracht. Daarom sturen we de eerste bevestiging, waarin staat dat we uw bestelling hebben ontvangen, maar dat u nog steeds moet betalen. In het geval dat u niet wordt overgebracht naar de website van Ogone, bieden wij een directe link naar hun website om de betaling te verrichten. De tweede e-mail is om te bevestigen dat de bestelling is verwerkt.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat wij u de beste ervaring op onze website geven. Dit omvat cookies van websites van derden van sociale media als u een pagina bezoekt die embedded content bevat van sociale media.
Meer informatie